נתוני TGI: העיתונים בצלילה, רדיו 'קול חי' בנסיקה בס"ד

קול חי' זוכה ל-32.9% חשיפה, עלייה משמעותית מהסקר הקודם בו קיבלה 28.6 אחוזים וממשיכה להיות התחנה המובילה במגזר
ישראל פריי 10 Comment on נתוני TGI: העיתונים בצלילה, רדיו 'קול חי' בנסיקה בס"ד

נתוני הסקר הבודקים את הרגלי צריכת התקשורת של המגזר מלמדים על זינוק משמעותי במספר המאזינים לרדיו 'קול חי' • בהשוואה לסקר הקודם, כמעט כל העיתונים צונחים • מנכ"ל 'קול חי': "האחריות מחייבת את צוות התחנה"

קול חי' זוכה ל-32.9% חשיפה, עלייה משמעותית מהסקר הקודם בו קיבלה 28.6 אחוזים וממשיכה להיות התחנה המובילה במגזר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נתוני סקר TGI המשקפים את הרגלי צריכת התקשורת במגזר החרדי, מלמדים על עלייה מרשימה במספר מאזיני רדיו 'קול חי' המתבטאים בזינוק מרשים באחוזי החשיפה אליהם זוכה התחנה.

על פי הנתונים המתפרסמים היום, 'קול חי' זוכה ל – 32.9% חשיפה, עלייה משמעותית מהסקר הקודם בו קיבלה 28.6 אחוזים  וממשיכה להיות התחנה המובילה במגזר. תחנת הרדיו 'קול ברמה' רשמה ירידה של כארבעה אחוזים, והיא נהנית כיום מ – 24.7 אחוזי חשיפה לעומת 28.4% אחוזים שנסקרו בפעם הקודמת.

מנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן מסר בתגובה לפרסום תוצאות הסקר: "אנו מודים לבורא עולם על הסייעתא דשמיא המיוחדת שהביאה להצלחת התחנה, ומתפללים להמשך ההצלחה. הסקר מצביע על כך ש'קול חי' הוא כלי התקשורת המוביל במגזר החרדי כששליש ממנו מאזין ל'קול חי'. האחריות מחייבת את צוות התחנה להמשיך ולייצר תקשורת נקיה ואיכותית ולהיות פה לכלל החוגים בציבור החרדי".

הסקר בדק גם את אחוזי החשיפה של היומנים והשבועונים במגזר, כשגם בתחום הפרינט היומי ישנם שינויי מגמות דרמטיים. 'המודיע' רושם ירידה מ-17.9% ל-16.6%, גם 'המבשר' רושם ירידה מ-12.1% ל-9%. 'הפלס' עולה בעשירית האחוז ועומד בסקר על 15.5%. 'יתד נאמן' רושם אף הוא עלייה לעומת הסקר הקודם, וזוכה ל-21.5 אחוזי חשיפה.

החינמון של 'יתד נאמן' ביום שלישי נחלש לעומת הפעם הקודמת וירד מ-57.4% ל-45%. 'הפלס' יום ו' המופץ חינם בירושלים יורד באחוזי החשיפה מ-18.6% אחוזי חשיפה, ל-15.7%.

בעיתוני סוף שבוע – 'משפחה' מזנק ל-20.3% לעומת 16.8% בפעם הקודמת, 'בקהילה' עולה בעשירית האחוז מ-7.2% ל-7.3%. שאר העיתונים רושמים ירידה: 'המודיע' יורד מ-16.2% ל-15.3%, 'המבשר' מ-9.9% ל-7.1% ו'יום ליום' יורד מ-4.6% לארבעה אחוזים בלבד. שעה טובה סוגר את עיתוני סוף שבוע עם עלייה ל-2.5% לעומת 1.8 בסקר הקודם.

גם 'קו עיתונות דתית' ו'מרכז עניינים' רושמים ירידה גדולה: קו עיתונות דתית יורד מ-27.8% ל-23.6%, ו'מרכז העניינים' יורד מ-28.2% ל-19.7%.



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    טעות מכוונת או שגגה אמיתית?
    'הפלס' ממשיך לעלות! ואגב – היום הוא שלושת רבעי מ'יתד' ('יתד' גדול מ'הפלס' רק ברבע)!!!
    קול חי בד"כ אובייקטיבים והוגנים, תמשיכו כך, אל תסטו מהישרות.

    1. לא הבנת הפלס יורד בעיתון סוף שבוע

  2. 9

    'הפלס' כיום כמעט שווה ל'המודיע' והרבה מעל 'המבשר'.

  3. 7

    את האמת צריך לומר והיא שתחנת רדיו קול חי נסקה באחוזי השמיעה בעקבות הפילוג הספרדי בבחירות האחרונות והראיה שקודם שהוכרז על בחירות קול ברמה הובילה באחוזי השמיעה במגזר החרדי דתי

  4. 6

    יישר כח כל הכבוד

  5. 5

    כל חי התחנה החרדית היחידה!!!!!!!!! ומאז שבתחנה אחרת יצאו נגד גדולי ישראל עבר הציבור לקול חי בהצלחה עלו והצליחו….

  6. 3

    אחרי שרוזן חזר לתחנה והחדיר והחזיר לתחנה את הכוחות הטובים שבטובים והן בתכנים שעברו שינוי מדהים לא פלא שהרדיו הגיע לכזו עוצמה….תענוג גדול ושמחים בשמחתכם. מאזין מיום הקמתכם.